תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2018
(57)
-
▼
מאי
(10)
- SUNWAY משיקה מארז מפנק ומעוצב לתינוקות לבילוי בים ...
- הקולקציה החכמה – ליין פריטים מותאמים לעונת האביב מ...
- צועדים לעבר הקיץ: רשת גלי משיקה קולקציית סנדל...
- נפרטיטי משיקים את קולקציית קיץ 2018 מאת: שרית יוכפז
- הגוף לקידום הקוסמטיקאיות, תמי בניטה- אשת עסקים ו...
- קולקציית הוויאנס לקיץ 2018 קולקצייה שמתאפיינת בים...
- גוטקס מביאים את קולומביה לחופי הארץ ומשיקים: קולק...
- מותג האופנה הבינלאומי KIDS NAUTICA משיק קולקציית...
- מגזין "מנטה" קייםאירוע פתיחת הקיץ המסורתי "SUMMER ...
- קולקצית הקיץ ברשת "תיק ותיק" תיקי עור במותג KARIN...
-
▼
מאי
(10)
רשומות פופולריות
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
במסיבת עיתונאים עם קובי ברוך. קובי ברוך- המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המוצרים הקוסמטים בישראל ומציג 11 מוצרים ...
-
לרגל יום האשה - הבינלאומי רציתי לעבור מהפך שינוי להתפנק. בעלי החברה אשר גלאי,צורי לוזון מייסדי החברה והמנכל"ים ...
-
רנואר פותחת את עונת סתיו-חורף 2013-2014 בתצוגת אופנה ראשונה לעונה שבפתח הקולקציה שואבת את השראתה מההשפעות התרבותיות של שנות התשעים,...
-
"ציירי לך גבות" רשת סקארה משיקה ליין מוצרים ייעודי לעיצוב ואיפור הגבות הכולל 5 מוצרים חדשים גולת הכותרת החד...
-
עונת נשפי הפרום בפתח ולכבודה ייפתח ביום רביעי יריד ראשון מסוגו- יריד "פרומו...
-
חברת נוק הציגה סדרת קוסמטיקה טיפוח ויופי מומלץ Anti-wrinkle facial cream קרם פני...
-
מידע על מרכז המבקרים ומוצרי הקוסמטיקה מרכז המבקרים: הסיפור מתחיל לפני עשרים שנה במפגש עם וטרינר שגילה לנו שחלב הנאקה מסייע לטיפול בסוכרת....
יום שלישי, 8 במאי 2018
קולקציית הוויאנס לקיץ 2018 קולקצייה שמתאפיינת בים, שמשיות, פרחוניות טרופית, דמויות נשיות ובדי קטיפה.מאת: שרית יוכפז
קולקציית הוויאנס לקיץ 2018
קולקצייה שמתאפיינת בים, שמשיות, פרחוניות
טרופית, דמויות נשיות ובדי קטיפה
צבעוניות
ייחודית ,דגש על חופי ים ושמשיות גם במבט על , שילובי חומרים כמו קטיפה, טבעות ,
אלמנטים מובלטים , צבעים מעושנים לצד צבעים עזים לוגו מובלט אלמנטים זוהרים הם רק
חלק מהאמירה החדשה של כפכפי הוויאנס .
הים שהינו חלק
מהדי.אן .איי של הכפכפים נותן את אותותיו
בשלל דגמים והינו ללא ספק מקור ההשראה
לקולקציה , לעיתים גם באופן מוסווה.
דגל ברזיל
כמובן שלא נפקד מהקולקציה ומלווה אותה בגאווה.
פרחים גדולים
, אלמנטים מעולם האינטרנט ודמויות
מפורסמות כמו
הלוני טונס, בני
משפחת סימפסון , מלחמת הכוכבים , ואחרים מתבלים את הקולקציה בקריצה מעודנת.
בכפכפי הנשים
בולטות המגמות הבאות:
כפכפים סלים
עם שלל אלמנטים המעניקים מראה מתוחכם וייחודית כמו רצועות זוהרות, רצועות המשלבות
קטיפה ועוד.
אלמנטים
שבטיים הבאים לידי ביטוי בעיטורים מיוחדים.
דמויות נשיות
המבליטות את הכוח הנשי בכפכפי הסלים עם רצועות זוהרות ומובלטות.
כפכפים
המשלבים הדפסים טרופיים של פרחים וצמחיה עם רצועות זוהרות ובוהקות המבליטות את
יופיו של ההדפס.
כפכפים מסדרת
נאוטיקה- אלמנטים של שיט , שילובי עוגנים, קטנים
כפכפים עם
רצועות עור מטאליות בשילוב לוגו החברה.
מעל הכול
בולטת כאן מגמת הסנדלים{ סגורים מאחור}
אשר התרחבה לשלל גרסאות חדשות בשלל צבעים.הסנדלים זוכים לואריאציות חדשות
בכל שנה, לנוחות טוטאלית.
מחירים החל
מ-50 ש
גם הגברים
זוכים השנה לשלל דגמים המבטאים, כמו תמיד,
את הים והמרחבים .
הכפכפים עוטרו
בהדפסי ותמונות נוף ייחודיות שחלקם בוצע בטכנולוגיה חדישה של צילום.תמונות הנוף
לקוחות ממרחבי הים וממקומות אקזוטיים
וסודיים ומעולם הגלישה .
הים מתגנב לכל
פינה גם בכפכפי הגברים והדבר בא לילדי ביטוי בפסים הלקוחים מעולם הנאוטיקה הימי
פסים בכחול – לבן, בגדלים שונים ובעוביים משתנים או פסים כמו לקוחים מעולם
ה"יאכטונריים" .
לצד כולם
בולטים צמחים טרופיים במעין צלליות ופסים פסיכודאליים המשתלבים האחד בשני, בעורמה
ותחכום.
לחלק מהדגמים
הותאמו רצועות עבות ומעוצבות והכול על גווני הכחול והשחור, אפור , ירוק.
מחירים החל מ-80 ש
להשיג ברשת
חנויות הוויאנס , רשת מגה ספורט, משביר לצרכן , בוניטה דה מאס, גלי, פאפיה , H&O ועוד.
מומלץ בחום. נוחות יופי והנאה
יח"צ ג'וד ורד -לב תקשורת צילום: דיוויד ושרית יוכפז
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית
יח"צ ג'וד ורד -לב תקשורת צילום: דיוויד ושרית יוכפז
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה