תרגום לשפות
אודות שרית יוכפז
שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.
המגזין של שרית יוכפז
במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.
ארכיון המגזין
-
▼
2017
(110)
-
▼
אוקטובר
(6)
- Bershka מציגים: קולקציה לגברים המוצעת תחת השם Misu...
- לוריאל ישראל למען הקהילה: משיקה סלון טיפוח ויופי ב...
- סתיו חורף 2018 .ראיון עם שרון חזום סטייליסטית .א...
- לרגל חודש המודעות לסרטן השד מציע ורד סלע מגוון פרי...
- ציפורניים דור ההיי טק מכונה שמדפיסה כל טרנד אופנת...
- מראות החורף על פי ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה מאת: שרי...
-
▼
אוקטובר
(6)
רשומות פופולריות
-
מיכל נגרין חוגגת בחנות האונליין ובחנויות הרשת את אירועי מכירות האונליין BLACK FRIDAY ו- CYBER MONDAY עם מגוון מבצעים והטבות בלעד...
-
MUZA – בוטיק האופנה חוגג 30 שנה Muza הוקמה ע״י דורית ספיר רכטמן במטרה להציע פריטי לבוש ייחודיים בעיצוב אישי, וזאת לצד פריטים ייחודי...
-
קריסטלן -בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה . אופנת העילית של התיקים והנעליים. הרשת מתרכזת בייצור נעליים ותיקי עור.-מומלץ. ...
-
Choose your own number מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM במהלך חדשני – חלוקת קולקציית החזיות לחמש גזרות הממוספרות מ1-5 כדי להק...
-
לוריאל ישראל למען הקהילה: משיקה סלון טיפוח ויופי בעמותת "אהל-שרה", בבני-ברק לנשים בעלות מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרת ת...
-
רשת שילב משיקה: קולקציית האופנה החדשה לקיץ 2017 קולקציית הקיץ עוצבה בהשראת חיי היום יום של ההורים והתינוקות בישראל, ...
-
במסיבת עיתונאים עם קובי ברוך. קובי ברוך- המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מרחיב את ליין המוצרים הקוסמטים בישראל ומציג 11 מוצרים ...
-
לרגל יום האשה - הבינלאומי רציתי לעבור מהפך שינוי להתפנק. בעלי החברה אשר גלאי,צורי לוזון מייסדי החברה והמנכל"ים ...
-
רנואר פותחת את עונת סתיו-חורף 2013-2014 בתצוגת אופנה ראשונה לעונה שבפתח הקולקציה שואבת את השראתה מההשפעות התרבותיות של שנות התשעים,...
-
ליידי קומפורט המייצרת ומשווקת נעלי נוחות קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק נעלי NATURALIZER בישראל ליידי ...
יום שלישי, 31 באוקטובר 2017
Bershka מציגים: קולקציה לגברים המוצעת תחת השם Misunderstood, בעיצוב אישי של פדז, הראפר האיטלקי, שופט אקס פקטור, מהאומנים המצליחים בעולם עם מליוני עוקבים - שרית יוכפז
Bershka מציגים:
קולקציית קפסולה בשת"פ ייחודי
Fedez x Bershka
קולקציית קפסולה בשת"פ ייחודי
Fedez x Bershka
קולקציה לגברים המוצעת תחת השם Misunderstood, בעיצוב אישי של פדז,
הראפר האיטלקי, שופט אקס פקטור, מהאומנים המצליחים בעולם עם מליוני עוקבים
ובן זוגה של אושיית האופנה והבלוגרית קיארה פראני
ובן זוגה של אושיית האופנה והבלוגרית קיארה פראני
אירוע ההשקה הנוצץ להשקת קולקציית הקפסולה נערך במילאנו, אליו הגיעו
השניים ביחד, כשקיארה לבושה בבגדי הקולקציה
החדשה
החדשה
ברשקה מציגים: קולקציית Fedez x Bershka. שת"פ ייחודי בין רשת האופנה לצעירים עם פדז.
פדז (פרדריקו לאונרדו לוצ'יה), בן 27 שנולד באיטליה, הפך לאייקון
המוסיקלי מהמובילים בעולם, עם 41 תקליטי פלטינום ו-20 תקליטי זהב וזוכה בתחרויות
המוסיקה של MTV
אירופה.
הקולקציה לגברים, המוצעת תחת השם Misunderstoood, היא פרי שת"פ של
מעצבי המותג עם פדז, והיא מעוצבת בהשראות רטרו טרנד של שנות ה-90'. הפריטים משלבים צבעוניות עזה, דפוסים וגרפיקה המועתקים
מהקעקועים המקוריים של פדז, בפריטים בהשראות ספורטיביות. הקולקציה מציעה מחד את
עולם הראפ, במראה, בהשפעות ובדרך הייחודית של פדז, ומנגד את הרוח הצעירה של המותג.
הקולקציה עוצבה בין מילאנו לברצלונה, שתי הבירות האירופאיות המובילות
את הטרנדים של עולם האופנה. הקולקציה מבוססת על מראה הרחוב הלבוש בדגש על פריטים
נוחים, הבאים לידי ביטוי בעיצובים ובדיטיילים הייחודיים, בדיוק כמו שפדז רואה אותם.
צבעי הבסיס של הקולקציה נעים בין שחור, חום ולבן, משולבים בצבעים
בולטים יותר כגון ורוד, לבן, סגול וצהוב, המאפיינים את הצד הספורטיבי של הקולקציה.
שילובי כותנה בחולצות טי, סווטשירטים ומכנסיים, לצד פריטי קורדרוי.
האביזרים המעוצבים גם הם בהשראת שנות ה-90': כובעים סגולים בשילוב
כיתובים גרפיים, גרביים מעוצבים כך שיתאימו לכל אחד מפריטי הקולקציה. האביזרים
משלבים את התמונות והקעקועים של פדז, היוצרים מראה חדש בעולם העיצובי.
הגרפיקה של פריטי הקולקציה נוצרה בשת"פ עם EL MONGA, אומן הקעקועים
הארגנטינאי הבינלאומי המתגורר בברצלונה ואחד מאנשי המקצוע הטובים בענף בעולם. לפני
כמה שנים הוא גם עיצב את אחד הקעקועים של פדז המופיע על ידיו.
הציורים שלו מוסיפים צבע ומראה חדשני ייחודי לאוסף הפריטים האורבני של
הקולקציה של פדז לברשקה, הפיכת קעקועים מקוריים לגרפיקות רקומות ודפוסים בפריטים
השונים על גבי חולצות טי וז'קטים.
בהשראה הזו גם נערך האירוע בסטודיו לקעקועים, בו האורחים נהנו מקעקועים
זמניים בעיצובים השונים של פדז. האירוע סוקר בלייב במצלמות 360 מעלות ברחבי הרשת.
אירוע ההשקה של קולקציית הקפסולה התקיים במילאנו, אליו הגיעה ביחד עם
פדז, הצלע הנשית של הפאוור קאפלס הכי שווה, קיארה פראני.
האירוע התקיים בVittorio
Emanuele- במילאנו, אליו הגיעו
הדמויות המפורסמות והמוכרות באיטליה, ביחד עם המשפיענים והבלוגרים המובילים בעולם
האופנה.
על המוסיקה היה אמון הדי ג'יי האיטלקי Slide Up, המוביל את סצנת המוסיקה
באיטליה ומנגן בפסטיבלים המובילים בעולם בהם ה-Tomorrowland, Burning Man, Coachella
ו- Lolapalooza, ובמסיבות הנחשקות בברלין, איביזיה ועוד.
ו- Lolapalooza, ובמסיבות הנחשקות בברלין, איביזיה ועוד.
הירשם ל-
תגובות לפרסום
(Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה