תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

קסטרו מציגה: September Edition קולקציית החג לסתיו חורף 17-18 מאת: שרית יוכפז


קסטרו מציגה:
September Edition
קולקציית החג לסתיו חורף 17-18
קולקציית חג חגיגית ואופטימית מבית קסטרו מבשרת את הטרנדים של השנה החדשה וחושפת סנוניות לוהטות להמשך העונה
התחלות חדשות ומבטיחות ל- 2017/18




בקולקציית הנשים בחרו העונה מעצבי בית האופנה לחגוג את הנשיות החדשה: נשיות המשלבת בין מראה עוצמתי מוקפד של חליפות מחויטות ו״סטים״ תואמים, למראה נשי העוקב אחר קווי הגוף במפתחים, מחשופים וגזרות מחמיאות. הקולקציה עשירה בחומרים טקסטיליים, הדפסים וטקסטורות, כשהצבע הלבן המאחד והחגיגי - סמל להתחלה חדשה בפתחה של שנה חדשה - נשזר לאורך סיפורי הקולקציה. הלבן משתלב בקולקציה עם גווני חורף עמוקים, ושילובים מסקרנים של ג׳ינסים מכוסחים, פנינים, קרושה, תחרה, קטיפות והדפסי פרחים.




את קולקציית החג פותח מראה ענוג המשלב פנינים עם ג׳ינס מכוסח בצבעוניות של כחול ולבן יחד עם דיטיילים מודגשים בשחור. פריטי הג׳ינס המכובסים והמעוטרים בפנינים משתלבים בהרמוניה עם פריטי קרושה ותחרה, וכמו כן מתחברים גם אל מראה החליפות המחויטות עם טקסטורת פסי סיכה גיאומטריים ופריטים עשויים קטיפה בצבעוניות משלימה של שמנת, כחול ולבן.

בהמשך העונה מתפתח המראה לצבעוניות שבסיסה צבעי שמפניה בשילוב בורדו-יין עמוק ונגיעות של ורוד עתיק. תחרות, בדי סאטן ושיפון מתחברים אל חליפות שני חלקים בצבעוניות עמוקה וחורפית. חליפה מחויטת בגוון בורדו נלבשת במראה ״טוטאל לוק״ עם חולצה בגוון בורדו. עוד בקבוצה שמלות תחרה מעודנות בגוון שמפניה, חליפות קטיפה מפוספסות בהשראת מזרח אסיה, לצד מראה הקימונו הנלבש עם מכנסיים מתרחבים, ויוצרים יחד טוויסט חגיגי, בוהמייני וסקסי. ממשיכות את המראה האוריינטלי באווירת שנות העשרים הן שמלות מעטפה מודפסות בקטיפה.




המראה הנועל את הקולקציה הוא דרמטי, עשיר וסקסי. צבעוניות הקבוצה מתבססת על הצבע השחור בשילוב ירוק בקבוק וחאקי, טקסטורות של משבצות, הדפסי פרחים צרובים על קטיפות, ורקמות פרחוניות על משבצות וטול. חליפות מחויטות עשויות קטיפה משלימות את המראה, יחד עם ז׳קטים במראה טוויד עם שרוולי פפלום. חצאיות עשירות ותואמות מצטרפות אל הקבוצה, לצד שמלות קטיפה מודפסות ורקומות ומעילי פארקה צבאיים הנלבשים מעל אוברול קטיפה.  
 

בקולקציית הגברים סיפור החג מסופר דרך מגוון צבעים וסגנונות הניתנים לשילוב על פי סגנון אישי צעיר ומעודכן. ג׳ינס הוא פריט מפתח העובר כחוט השני בכל הקבוצות ופריטי ג׳רזי מתוחכמים נלבשים יחד עם פריטי סמארט כגון מעילי ניילון ומכנסיים מחויטים.
ורוד, אפור ולבן הם צבעי הבסיס לקבוצה הראשונה בקולקציה שעוצבה במראה חד ונקי, הבא לידי ביטוי בצבעוניות מתוחכמת, טקסטים מודפסים כדפוסי חזית ומגוון צלליות צרות ורחבות. החולצה הלבנה החגיגית, פריט מפתח במלתחה הגברית, נוצרה העונה במגוון משחקים עיצוביים כגון צווארון סיני, צווארון כפול, כפתרות וגימורים בצבעים מודגשים ואפליקציות. הקבוצה משתלבת עם פריטים מג׳ינס במראה כחול שטוף ונקי ללא קרעים, במראה מתוחכם בעל מראה וינטג׳י  ובגזרת קרופ - פריט מפתח לעונה זו. סניקרס לבנות במראה Total White משוות מראה סמארט, קז'ואל ומתוחכם למראה.

בקבוצת החג, משתלבת קבוצה המבוססת על גווני  ירוק זית בשילוב ג׳ינס RAW בגוון שמנת בכביסת ריכוך, שמבליט את הצבע שהפך העונה למאסט בארון הגברי. פריטים העשויים ג׳ינס RAW משולבים עם דיטיילים של גימורים מודגשים במראה Salvage, עם דפוסי חזית הנושאים שמות ערים בעולם, ומקנים מראה חד וגרפי בהתלבשות בשילוב עם מעילי ניילון עם שרוולים וכובע נשלף בצבע קונטרסט. שילובים נוספים העונה מפגישים ז׳קט עם פולו בגזרת צווארון סיני, ז׳קט Bomber בגוון ירוק זית עם ביטנת שירלינג וסווטשירטים עם דפוסים גרפיים מובלטים. את המראה משלימות סניקרס בצבע קאמל.

את הסיפור מסיימת צבעוניות של אדום, כחול ומשבצות במראה ״החלום האמריקאי״ וסווטשירטים בפרשנות עכשווית עוצבו עם רקמות ודפוסי פלוק בולטים, הנלבשים עם ז'קט ג'ינס עם בטנת שירלינג במראה פרווה וג'ינסים מכובסים.  


קבוצת הג׳ינס מקבלת העונה דגש וחיזוק מפריטים משלימים ומכובסים במגוון כביסות אסיד, ושילוב טיפולים נוספים כגון צביעות Over Dye,  דפוסים מובלטים, קרעים ופאצ׳ים, ומראה ה-destroyed המכוסח. הג׳ינסים נלבשים עם טי שירטים שעליהן הדפסי נחשים ופרחים ולהשלמת המראה ז׳קט ג'ינס עם בטנה במראה פרוותי, המהווה פריט מפתח לעונה. בטנת הפרווה חוזרת העונה במגוון פריטים כגון קרדיגנים, סווטשירט קפוצ׳ון ומעילי פארקה עם בטנות טדי. הג׳ינס כחול משתלב העונה עם ג׳ינס שחור ואת המראה משלימות מגפי קנבס שחורות. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה