תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 24 ביולי 2017

קסטרו אביב קיץ 2017 Night Swimming מאת: שרית יוכפז




קסטרו אביב קיץ 2017
Night Swimming

קולקציית אביב קיץ 2017 נוצרה מתוך פנטזיה רומנטית על שחייה לילית: חלום על ימי קיץ חמים שמסתיימים בקפיצה קלילה אל המים הקרירים. צבעוניות הקולקציה מרחפת בהתאם: גווני פסטל אווריריים של ורוד ותכלת, אשר נוגעים בקרקע ומתחברים אל מנעד של גווני אדמה - אבן, קאמל, ובריק.

קולקציית הנשים:
בהתאמה מושלמת לאווירה הקלילה של הקולקציה, שואפים הדגמים בה להתחקות אחר תחושת ריחוף חסרת משקל. אותה קלות הגוף מקבלת ביטוי בבגדים - בדי שיפון דקיקים ושקפקפים נשפכים לצד בדי סאטן אווריריים, כותנות דקיקות פריכות ונושמות, בדי ויסקוזה וכותנת וואל קלילים מרפרפים על פני הגוף. לצד שימוש בבדי ג׳ינס וכותנות משובצות, מעוררים השילובים הטקסטיליים כמיהה שנעה למערב והמערבונים - מ"בית קטן בערבה" ועד "ווסטוורלד".

PINK ROMANCE
הקבוצה הפותחת את העונה נשענת על צבעוניות פסטלית, אביבית והרמונית, שבמרכזה הצבע הורוד על כל גווניו. הדפסי פרחים נאיביים על בדי שיפון נשפכים משתלבים עם פריטי כותנה, והגזרות רחבות ומתרחקות מן הגוף ויוצרות מראה רומנטי ואוורירי. בולטים בקבוצה פריטים כגון שמלת כתפיות באורך מקסי עשויה קומות עם חיתוכים וכיווצים בצבע ורוד מעושן, לצד שמלת shoulder one ורודה בגזרת צינור  - ללא ספק פריט החובה של העונה. אל המראה הרומנטי מתחברים פריטים ״קשוחים״ עם אופי המאזכר אופנת רחוב: ז׳קט אופנוענים ורוד וגם ופוטרים ורודים בגזרות שונות המעניקים טוויסט מחוספס וקולי למראה הרומנטי.

GINGHAM STYLE
קבוצה בעלת מראה מתוחכם המחברת בין טקסטורת משבצות הגינגהאם הקלאסית בכחול ולבן לבדי פסים בלבן ותכלת. צלליות הקבוצה נוטות אל האוברסייז הנינוח, ובדי שיפון וכותנה משתלבים עם פריטי גינס בשטיפת שלג, ופרטים של כיווצי בד וחתכי פפלום (קפלונים) מעניקים תחושה עדינה ורומנטית. בין פריטי החובה בקבוצה שמלות Tea קלאסיות ומחמיאות, טופ עם כתפיים חשופות מבד כותנת משבצות גינגהאם, שמלת אוברסייז מגינס בשטיפת שלג עם כיווץ במחשוף, ואת הקבוצה הקיצית משלים בגד ים בגזרת ביקיני עם מותן גבוה, בהדפס משבצות גינגהם בכחול לבן.

MOTHER EARTH
אוירת הקיץ מקבלת רוח גבית ואופטימית דרך מראה חופשי וטבעי המבוסס על פריטי כותנה קיציים וקלילים, בצבעוניות מתוחכמת של גווני אדמה: כתום, צהוב וקאמל. הגזרות רפויות ונינוחות עם הדפסי פרחים גדולים ופרטים כגון מלמלות כותנה, קפלונים וכיווצים. בדים טבעיים ונושמים כגון ויסקוזה, כותנה, פשתן וטנסל במשקלים שונים, משלימים את המראה הטבעי, ובין הפריטים החשובים בקבוצה שמלת קולר מקסי מויסקוזה בגוון קאמל עם הדפס פרחים גדולים בשחור ושמנת, ושמלת מקסי באורך7/8 עם כיווצים ומלמלות בכתפיות.

ROCK 'n' ROLL
הרך והקשוח, הרומנטי והמחוספס נפגשים בקולקציה בקבוצה המחברת בין מוטיבים ויקטוריאניים וגותיים עם אלמנטים קשוחים מעולמות הרוקנרול. בדי טול ותחרות משתלבים כאן עם חולצות טי מכובסות בהשראת תרבות הפאנק והרוק, וכך למשל בקבוצה שמלות תחרה וטול שקפקפות במראה שכבות נלבשות עם חולצות טי גזורות ומכובסות, עם הדפסים בהשראת הדפסי להקות וטיפוגרפיה גותית.את המראה משלימים אביזרים לוהטים כמו שרשראות קולר-צוקר וכפכפים דמויי פרווה.

DENIM
פריטי הג׳ינס מגיעים העונה במגוון שטיפות וגזרות חדשות. הטיפולים מכוסחים על גבי שטיפות קלאסיות, וקרעים גדולים במיוחד, קצוות פרומים ואסימטריים משווים לג׳ינסים מראה וינטג׳י מנצח.
לצד מכנסי הג׳ינס בקולציה מגוון שורטים באורכים שונים, מ-hot pants ועד אורך ברך. אוברולים וגזרת הסרפן הם פריטי המאסט של העונה, ואליהן מצטרפות חולצות ג׳ינס בשטיפות דיפ-דאי ואסיד בשרוול ארוך, וגם ללא שרוול ובגיזרת כיווצים חושפת כתפיים.

קולקציית הגברים:
העונה החדשה עוצבה בהשראת התחדשות ופריחה מתוך הנוף האורבני: מחוזות עירוניים מחוספסים המתאפיינת באווירה משוחררת וקלילה, ומשווה ללובש מראה של גבריות נינוחה, מתוחכמת ורומנטית.
הצלליות בקולקציה רפויות ומתרחקות מן הגוף, השפה הגרפית נקייה, מינימליסטית ומדויקת, והדגש המרכזי בה ניתן לגזרה, החומר והצבע.
קריצות ורמיזות מעולמות ספורטיביים מלוות את כל הקולקציה - בצלליות, בהדפסים, בחומריות ובמראה - והן מאפשרות למתלבש התאמה ושילוב של פריטים לפי סגנונו האישי.

חולצות הטי עשויות בדי סינגל קלילים והגזרות מרעננות, נינוחות ומחמיאות. הגופיות פתוחות ומאווררות, כמו גם מכנסי הסינגל והפוטר הדקיקים שלהם העונה חגורת גומי. בגזרת החליפות מככב העונה בד הסירסאקר - בד כותנה קיצי בטקסטורת פסים - בשילוב עם מכנסי ברמודה רחבים המשדרים סטייל נינוח.

הג'ינסים מכובסים ושטופים, קרועים ומשופשפים, בסקאלה צבעונית שנעה בין גווני כחול ללבן. בגזרת הג'ינסים מופיעה גרסת קרופ חדשה, רחבה,וממכרת.

השראת הלבלוב העירוני מחולקת לקבוצות צבע מוגדרות כשלכל קבוצה סיפור עיצובי משלה:

קבוצה בצבעוניות פסטלית, אביבית והרמונית של ורוד, טורקיז, לבן ונגיעות של נייבי, עם הדפסים, אלמנטים וגזרות מעולמות ספורטיביים, שמבשרים על נוחות וחופש תנועה. בקבוצה זו חולצות טי בגזרות "בוקס" ו"לונג", ולפריטי הסינגל הרפויים מתווספים פריטי ג'ינס בהירים מכובסים וקרועים, כמו גם פריטי ג'ינס לבנים.

קבוצת מינימליזם מעודן בצבעוניות של לבן, אפור ונגיעות של טורקיז ירקרק, בליווי הדפסים נקיים תלת מימדיים או בטכניקת מחזירי אור, המשולבים עם פריטים מעולמות מחויטים בצבעוניות בהירה ורעננה.

קבוצה גרפית בצבעוניות גברית קלאסית של גווני חאקי ונייבי עם קריצות של כחול, טורקיז, לבן ואדום ברקמות והדפסים. חולצות טי רקומות בטכניקת תלת ממד תופסות את מרכז הבמה בקבוצה, ואלה מלוות במכנסי ג'ינס רחבים בגזרת קרופ, מכנסי חגורת גומי, בדי וופל חדשים ודקיקים לחולצות הטי-שירט ומשחקי פסים בנייבי ולבן, ואת הקבוצה חותם בגד ים קלאסי בצבע חאקי.



סרטון וידאו ארט
צילום ובימוי דודי חסון
מוסיקה מקורית של "חומר אפל"  - נדב דירקטור ועירא נוסבאום

לינק לצפייה


טווח מחירים נשים – קולקציית אביב 2017:
ז'קטים- 119.90-269  ₪
מכנסיים - 119.90-199 ₪
סריגים-99-259 ₪
חצאיות 59.90-199 ₪
שמלות 79.90-259 ₪
טישרטים ופוטרים- 39.90-179.90 ₪
חולצות אריג - 79.90-199 ₪
נעליים וסנדלים-  59.90-259 ₪

טווח מחירים גברים
ז'קטים 179.90-499 ₪    
ג'ינסים 129.90-299 ₪
מכנסיים 79.90-259 ₪
טי קצר ופולו 29.90-129.90 ₪
טי ארוך 79.90-159.90 ₪
חולצות אריג 99.90-199 ₪
נעליים וכפכפים 79.90-359 ₪
תיקים וארנקים 59.90-199 ₪

להשיג בחנויות קסטרו ובאתר www.castro.com

צילומים:
דודי חסון

טל קרת  (כרשום בשם התמונה)
מומלץ-אהבתי.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה