תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שלישי, 23 במאי 2017

MINE הנו אתר מרקט פלייס ראשון מסוגו בישראל המתווך בין מוכרים לקונים בשוק אופנת האונליין ומייצר זירה אינטרנטית שיתופית. מאת: שרית יוכפז


התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.




לראשונה בישראל -
זירת מסחר מהפכנית שתאפשר לצרכנים 

לקנות ולמכור אונליין פריטי אופנה לנשים, גברים וילדים

של מעצבי על ומותגים 

ישראליים ובינלאומיים מובילים, במחירי אאוטלט:


MINE

לינק להורדת סרטון: https://www.jumbomail.me/he/Downloads.aspx?sid=6E724B7276344C654B6C54464B3342347436653838673D3D

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
עם הילה רהב יח"צ ותקשורת

MINE הנו אתר מרקט פלייס ראשון מסוגו בישראל המתווך בין מוכרים לקונים בשוק אופנת האונליין ומייצר זירה אינטרנטית שיתופית.
האתר מציע פריטים חדשים ופריטים כחדשים, שאינם בשימוש, וניתנים למכירה מחודשת, בטווחי מחירים של עד 70% הנחה. 
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.


היזמים והמנכ"לים בפועל של MINE, שרון שסטוביץ ברק וגיא אקרמן, הקימו את המיזם בעקבות מחקר צרכני שקובע כי 70% מהמלתחה שלנו אינו בשימוש כלל וכ-20% לא נלבש מעולם.
בנוסף, שוק האופנה הישראלי אינו מציע כיום לצרכן אפשרות נוחה ונגישה למכור ולקנות אונליין פריטי אופנה של מותגים נחשקים במחירים אטרקטיביים במיוחד.




מתוך התובנה הזו, הוקם MINE כזירה אופנתית המאפשרת לצרכנים להפוך את המלתחה שאינה בשימוש לכסף וגם לשדרג אותה עם הפריטים הכי אופנתיים ובמחירים הוגנים.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
שרון שסטוביץ ברק וגיא אקרמן, יזמים ומנכ"לים בפועל של אתרMINE  מסרו היום"אנו נרגשים להשיק את אתר MINE שמביא עמו בשורה חדשה לצרכני האופנה בישראל. MINE מהווה לראשונה זירת אופנה שיתופית בה ניתן לקנות ולמכור אונליין את מותגי האופנה הנחשקים ביותר במחירים נגישים במיוחד. זהו דור חדש, זו כלכלה חדשה והגיע הזמן שזה יחלחל גם לצריכת האופנה בישראל. אנו מזמינים אתכם לעשות סדר בארון ולהצטרף אלינו לחוויית קנייה אופנתית מחודשת: שיתופית, מתקדמת ומשתלמת יותר."

MINE הינו אתר המהווה זירת אופנה שיתופית המציעה למוכרים ולקונים פריטים של מעצבי על, אופנה ישראלית מקורית, אופנת גברים, אופנת ילדים, אקססוריז ונעליים. האתר מציע שלל פריטים אופנתיים חדשים לצד פריטים כחדשים, לשדרוג המלתחה.התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
החזון של אתר MINE הוא ביצירת קטגוריה צרכנית חדשה בענף האופנה: 

קטגוריית הRE-FASHION, "אופנה כחדשה", ולעשות מהפכה בדרך שבה הישראלים צורכים אופנה: להפוך את קטגוריית "יד 2" למיינסטרים ולהוכיח שאת הפריטים הכי שווים (סטייל ומחיר) ניתן לרכוש דווקא ב-MINE.

זוהי הזדמנות מופלאה לחוש את תחושת ה"שיחוק" הישראלית: עבור הרוכשים, תחושת ריגוש על זה ששיחקתי אותה עם פריטים שווים ואופנתיים במחירים הוגנים. עבור המוכרים, שיחקתי אותה בכך שפיניתי מקום בארון מפרטי אופנה שלא בשימוש ועוד הרווחתי על זה כסף (שיאפשר לי לרכוש פריטים שמרגשים אותי יותר).

MINE מאפשר לצרכן הישראלי למכור אונליין פריטי אופנה מהמלתחה האישית שלו: 
התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.
- פריטים חדשים עם תווית מקורית

-פריטים שנלבשו מספר מועט של פעמים לחתונה או לאירוע חגיגי ואין בהם יותר שימוש אך מצבם כחדש.
-פריטים חדשים שלא נלבשו מעולם והם ללא תווית.
האתר מציע שירות ייחודי ללא תשלום, במסגרתו איסוף הפריטים מבית הלקוח, צילום מקצועי של הפריטים, תמחורם ושיווקם באתר. זאת במטרה להוריד את החסמים של קהל המוכרים ולאפשר להם למכור ולהרוויח כסף "מבלי לקום מהספה". לצד אופנתיות נגישה וייחודית, אתר MINE חרט על דיגלו את נושא הקיימות, המחזור ולא פחות חשוב מכך- התרומה חזרה לקהילה. לכן, מוכר יוכל לבחור מראש האם ירצה לתרום פריטים שלא יתקבלו (לא יעמדו בסטנדרטיים של MINE) והם יימסרו ישירות לעמותת "פתחון לב" בשלב הראשון, בהמשך נשתף פעולה עם עמותות נוספות.

איך עובד תהליך המכירה ב-MINE, צעד אחר צעד:
1.       הזמנת שקית MINEBAG -
כדי להתחיל בתהליך המכירה, יש להירשם למערכת האתר. על המוכר להזמין שקית ישירות לביתו - ללא עלות. לאחר מילוי פרטים תתקבל הודעת אימייל שתאשר כי השקית בדרכה למוכר. 
2.       מילוי ושליחת השקית עם הפריטים ל-MINE -
לאחר קבלת השקית, יש למלא בה לפחות ארבעה פריטים למכירה ולשלוח את השקית חזרה ל-MINE. איך עושים זאת? נכנסים לאתר ומתחברים לאזור האישי. בעמוד "הזמנת שקיות" ניתן לתאם את האיסוף - ללא עלות. חשוב לציין כי הפריטים שניתן למכור באתר הינם פריטים חדשים (עם תווית מקורי) או כחדשים (נלבשו מספר פעמים מועט ועד פריטים חדשים אך ללא תווית מקורית). מומלץ לבדוק מראש רשימת המותגים הניתנים למכירה בעמוד "רשימת המותגים" באתר. רשימת המותגים הנמכרים באתר נקבעה על פי קריטריונים של אופנתיות, נחשקות ורמת המחיר.
3.       MINE  מטפל בשבילך בפריטים -
עם קבלת השקית במשרדי MINE, היא עוברת תהליך סינון קפדני, הערכה, קליטה, קטלוג, תמחור וצילום. על הפריטים לעמוד בסטנדרטים הקפדניים של MINE. בסיום תועבר למוכר/ת הודעת אימייל מפורטת עם הפריטים למכירה והמחיר שיועבר בעבורם במידה ויימכרו. כל הפרטים יופיעו במקביל באזור האישי באתר. 

במידה ויש פריטים שנשלחו ולא עמדו בסטנדרטים יתקבל במייל זה עדכון לגביהם ויוחזרו לשלוח על חשבון הלקוח בעלות של כ-60 ₪.

4.       מכירה באתר וקבלת התשלום
הפריטים יוצגו באתר עד 100 ימים. כאשר פריט יימכר, תתקבל הודעת אימייל על כך אצל המוכר והפריט אוטומטית יעבור באתר למצב של “sold out”. במידה ועד 14 ימים מיום הרכישה לא יוחזר הפריט, התשלום עבורו יועבר לחשבון המוכר בניכוי העמלה. במידה והפריטים לא נמכרו ניתן  לקבל אותם חזרה בתשלום דמי משלוח בלבד.



סטנדרטים למכירת פריטים ב-MINE
1.       איכות: לא יתקבלו פריטים שיש להם קרעים, סימנים, חורים, קילופי צבע, כתמים, פריטים דהויים, בלויים או משופשפים, פריטים שהתכווצו או נמתחו.
2.       ניקיון: על הפריטים להיות נקיים ומגוהצים, ללא ריח ושיערות.
3.       מוצר שלם: על הפריטים להיות שלמים, ללא חלקים חסרים (עבור סטים כגון נעליים, בגדי ים בקיני וכו'). כמו כן, פריטים ללא פתקית, תוויות יצרן או ללא מידה לא יתקבלו. פריטים שעברו קיצורים ו/ או הצרה, אינם עומדים בסטנדרט הקבלה. 
4.       קטגוריות: כל פריט אופנה יתקבל, מלבד הלבשה תחתונה, לרבות תחתונים, חזייה וגרביים, בגדי ים, תכשיטים ומשקפי שמש.
5.       חיקויים: כל הפריטים חייבים להיות מקוריים. במידה ופריט ייחשד כמזויף הפריט לא יתקבל והמשתמש לא יורשה למכור באתר וישלם על האיסוף שלו בחזרה.
6.       מותגים: אנחנו מקבלים מגוון רחב של מותגי אופנה – מזארה ועד שאנל. את רשימת המותגים המלאה ניתן לראות באתר בעמוד "רשימת המותגים". רשימת המותגים הנמכרים באתר נקבעה על פי קריטריונים של אופנתיות, נחשקות ורמת המחיר.
טבלת העמלות במכירת פריטים ב-MINE
ניתן להרוויח עד כ- 70% מהמחיר בו יוצע הפריט באתר. הרווח מהפריט נקבע כאחוז ממחיר הפריט כפי שיוצע באתר, בהתאם לתמחור שנעשה על ידי צוות הקניינים שהוכשר לתמחר כל מוצר, זאת על פי מצב הפריט, המותג, עונתיות, איכותו והאופנתיות של הפריט.
טבלת אחוזי הרווח:
רמת מחיר
אחוז עמלה
10-49
70%
50-99
60%
100-299
50%
300-599
40%
600 ומעלה
30%



אודות היזמים:
שרון שסטוביץ ברק, (28, נשואה), מייסדת ומנכ"לית בפועל MINE, מחזיקה בתואר M.A בהצטיינות בניהול מותגי אופנה ויוקרה, מבית הספר המוביל לעיצוב "מרנגוני" בלונדון, אנגליה ומצטיינת דיקן בלימודי B.A במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמרכז הבינתחומי הרצליה.
לאחר שנים של עבודה בחברות האופנה המובילות בישראל בתפקידי קניינות והתמחות בשבוע האופנה בלונדון, חברה לגיא אקרמן, אותו הכירה מספסל הלימודים ויחדיו הקימו את MINE.

גיא אקרמן, (30, רווק), מייסד ומנכ"ל בפועל של MINE, בעל תואר B.A ו-M.B.A במנהל עסקים בהצטיינות מהמרכז הבינתחומי הרצליה. בעל ניסיון עשיר בתפקידי שיווק ופרסום של מותגי יוקרה בישראל.
התשוקה שלהם לאופנה ומותגי יוקרה וזיהוי ההזדמנות החדשה בשוק הישראלי הובילו אותם יחדיו לייסד את MINE.




מומלץ. 
התקיימה הבוקר מסיבת עיתונאים.


יח"צ הילה רהב.
צילום:  יח"צ ושרית יוכפז.

תגובה 1:

  1. MINE הנו אתר מרקט פלייס ראשון מסוגו בישראל המתווך בין מוכרים לקונים בשוק אופנת האונליין ומייצר זירה אינטרנטית שיתופית. מאת: שרית יוכפז
    חדשות עולם היופי, אופנה, קוסמטיקה ועיצוב

    השבמחק