תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום שני, 22 במאי 2017

לי לוי, הפנים היפות של 'לאונרדו' בתקשורת .חברת 'לאונרדו', שנוסדה לפני יותר מעשור על ידי רוני בר,מאת: שרית יוכפז

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

המהפכה הטכנולוגית
בתחום האסתטיקה




יותר ויותר מכוני יופי מובילים בארץ ובעולם נוטשים את טכנולוגיית הלייזר המיושנת להסרת שיער ומתקדמים לשיטת hyper pulse המהפכנית של 'לאונרדו', שפותחת בפניהם עולם חדש ומעודכן של אפשרויות טיפול.
חברת 'לאונרדו', שנוסדה לפני יותר מעשור על ידי רוני בר, ממובילי תחום היופי והאסתטיקה, מושתתת על ערכי יושרה, חדשנות ואיכות ומשקיעה את כל מרצה במחקר ופיתוח של טכנולוגיות מתקדמות. אין זה פלא אם כן, שמכשירים דוגמת מכשירי hyper pulse, הם כבר בגדר עובדה מוגמרת במבחר מכוני יופי בארץ ובעולם.
'לאונרדו' מורכבת מארבע מחלקות, שביחד מעניקות לחברה יתרון סינגרטי מובהק וחד-משמעי בתחום ומזינות אחת את השנייה בידע, בהצלחות ובאתגרים חדשים:
מחלקת המחקר והפיתוח, שחותרת ללא לאות בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך, חומרים חדשים, שיטות טיפול חדשניות ומוצרים מהפכניים, שישנו שוב את חוקי המשחק; מחלקת הטכנולוגיה, שמוציאה לפועל את החדשנות הטכנולוגית באמצעות ייצור המכשירים פורצי הדרך של החברה ומעניקה טיפול שוטף ברמה הטכנית ונותנת שירות קשוב ומוקפד לקהל הלקוחות שרכשו את מכשירי הטיפול שלה; מחלקת הקוסמטיקה, שאחראית על ייצור והפצת מגוון התכשירים המקצועיים למיטב מכוני היופי בארץ המשתמשים בתכשירים באופן קבוע ורציף; מחלקת ההדרכה, שמנגישה את כל המידע רב-הערך שנאסף במחלקות השונות, כדי להעניק כלים מעשיים ומשדרגי יכולות ללקוחות החברה.





ומה צופן לו העתיד?
בזכות כל אנשי המקצוע המובילים בחברת 'לאונרדו', הפיתוחים החדשים, המכשירים והתכשירים המעולים וכמובן, פריצות הדרך בתחום האסתטיקה - העתיד הולך להיראות יופי, וגם אתם.


שיטת hyper pulse

שיטת hyper pulse הבלעדית של 'לאונרדו', היא דוגמה מצוינת לתוצאה של אותה תשוקה בתחום האסתטיקה והיא שאחראית למעשה למהפכה שהשיטה הזאת מחוללת ולמציאות החדשה שאותה יצרה בתחום. השיטה מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, שפועלת בעצם על הבזקי אור עוצמתיים ומהירים עד מאוד - 5 הבזקים בשנייה!
שיטת hyper pulse אינה מכאיבה כלל ומקצרת את אורך הטיפול עד פי 10 ובעצם פותחת דלת לעולם שלם של טיפולי יופי ואסתטיקה - במכשיר אחד מתקדם.



אתר בינלאומי:  http://leonardo-tech.com/he/contact

אתר ישראלי: http://www.leonardo360.co.il



ציטוט לי לוי:


״בחרתי להיות הפרזנטורית של 'לאונרדו' לאחר שהתנסיתי באופן אישי בטיפולי יופי באמצעות מכשירי החברה. אין מה לומר - החוויה הייתה מדהימה!
כמו כן, מפאת היותי שחקנית ודוגמנית, כשמדובר בגוף שלי - אני לא משאירה מקום לטעויות. מה שמצוין למכוני היופי המובילים - חייב להיות מצוין גם בשבילי.״


(לי לוי, הפנים היפות של 'לאונרדו' בתקשורת)
מומלץ פגשתי את החברה בכנס קוסמטיקה שהתקיים בהלטון.
.
לפרטים והזמנות יש לחייג למשרדי החברה: 077-5100100

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה