תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 30 באפריל 2017

חודש של תצוגות אופנה בקניון האופנה תל אביב – TLV FASHION MALL התצוגות בהפקתו של מוטי רייפ, יפתחו לקהל הרחב ללא תשלום מאת: שרית יוכפז



חודש של תצוגות אופנה בקניון האופנה תל אביב –
TLV FASHION MALL

התצוגות בהפקתו של מוטי רייפ, יפתחו לקהל הרחב ללא תשלום  
ויציגו טרנדים מובילים מתוך הקולקציות המובחרות של מיטב
המותגים בקניון

לראשונה בארץ, התצוגה תתרחש על גבי מדרגות נעות ולא על מסלול קונבנציונאלי. הדוגמניות ינועו מעלה ומטה על גבי המדרגות

הכניסה לקניון – מחשמונאים 96 או מקרליבך 4



קניון האופנה, TLV FASHION MALL, שפתח שעריו לפני למעלה מחודש, משיק לקראת חודש מאי תוכנית אומנותית אופנתית במיוחד. במסגרת התוכנית יתקיימו בקניון במהלך החודש 6 תצוגות אופנה שונות, בהשראות מגוונות:
 תצוגת שנות ה-70, תצוגת בגדי ים, תצוגתCOLOR BLOCK, תצוגת ג'ינס, תצוגת שמלות PROM לקראת עונת נשפי הסיום ותצוגה לבנה לקראת שבועות. התצוגות, בהפקת מוטי רייפ, המנהל האומנותי של הקניון ומי שעומד מאחורי שבוע האופנה GINDI TLV FASHION WEEK.
בתצוגות אשר יהיו פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום, יוצגו קולקציות מובחרות של החנויות בקניון אשר יהיו נגישות לרכישה.

כחלק מהתפיסה החדשנית של הקניון, גם בתוכן האומנותי המוצע לקהל הרחב הושקעה חשיבה יצירתית. תצוגות האופנה המגוונות לא יהיו שגרתיות, הדוגמניות יציגו את הקולקציות בעודן נעות מעלה ומטה על גבי המדרגות הנעות, ולא על מסלול קונבנציונאלי. כמו כן, כל התצוגות תוקרנה על גבי מסכים התלויים ברחבי הקניון.

תוכנית התצוגות:
תצוגת שנות ה- 70 , יום רביעי 3.5 בשעה 19:00: העשור שהוא תור הזהב של האופנה, הטרנד הכי נוצץ בסביבה, שמזמין את כולנו למסיבה באווירת שנות ה-70.

תצוגת בגדי ים, יום שישי 5.5 בשעה 11:00 בבוקר: חגיגת בגדי ים וחוף. כל הטרנדים לקיץ 2017.
תצוגת color block יום רביעי 10.5 בשעה 19:00: הקולור בלוק, טרנד לוהט שנצפה על מסלולי תצוגות שמשמעותו השתלטות של צבע אחד על כל הפריטים. כך נצפו על מסלולי התצוגות טוטאל לוקים בגווני אדום, סגול ורוד וכדומה.

תצוגה בסימן ג'ינס, יום שישי 12.5 בשעה 11:00 בבוקר: חגיגה של הפריט שלא יוצא מהאופנה, ולא מדובר רק על זוג של סקיני, אלא גם על שמלות, אוברולים, ז'קטים, בלייזרים, שכמיות וחצאיות.
תצוגת שמלות prom, יום רביעי 17.5 בשעה 19:00: עונת הנשפים כבר כאן, וזה בדיוק הזמן להתחיל להתרגש ולתכנן איזו שמלה תתאים לערב הבלתי נשכח

תצוגה בלבן, יום שישי 19.5 בשעה 11:00: תצוגת אופנה בלבן, באווירת חג השבועות.

קניון האופנה TLV FASHION MALL  , המצוי בין הרחובות החשמונאים וקרליבך, מתפרס על פני 33,000 מ"ר, עוצב בסטנדרים בינלאומיים ויכלול 180 חנויות ממיטב מותגי האופנה והלייף סטייל הנחשקים.
הקניון מרכז בתוכו תחת קורת גג אחת את כל הקטגוריות, כגון, הלבשה, ספורט, הנעלה וטיפוח, של מותגי יוקרה ומותגים אהובים הפונים לקהל הרחב, קשת רחבה ומגוונת של מותגים שייתנו מענה למגוון קהלים. תהיל מגוון ביותר עם שליטה בכל קטגוריה ע"י המותגים הנחשקים והאהובים. מבין המותגים הנחשקים,

Zara Home (זארה הום), COS  (קוס), Dior Boutique (דיור בוטיק), Adidas Originals (אדידס אוריג'ינלס),  Rug and Bone (ראג אנד בון), Juicy Couture  (ג'וסי קוטור) Foot Locker (פוט לוקר)פקטורי 54, Zara (זארה), H&M , Forever 21 (פוראוור 21),  Michael Kors (מייקל קורס), MAC (מאק), Armani Exchange (ארמני אקסצ'יינג'), Nespresso (נספרסו), Swarovski(סברובסקי( Longchamp(לונג שאמפ),  Pull&Bear (פול אנד בר),Bershka (ברשקה), Massimo Dutti (מאסימו דוטי), Billabong (בילבונג), Mango (מנגו), Calvin Klein (קלוין קליין),Jo Malone  (ג'ו מלון), Bobbi Brown (בובי בראון),Desigual (דזיגואל), Under Armour (אנדר ארמור), Mango  (מנגו),  ונדום,  סאקס, קסטרו, הוניגמן, פוקס, פוקס הום, הודיס, עמנואל, גלביה, ללין, קליניק, מאק, בובי בראון,  אפריל, סופר פארם ועוד.

נמסר  לי מרני רהב -דובר TLV FASHION MALL  
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז עורכת ראשית

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה