תרגום לשפות


אודות שרית יוכפז

שמי שרית יוכפז.
אני עתונאית מזה עשרים וחמש שנים.
אני בוגרת אונברסיטת בר אילן תעודת הוראה, הסטוריה וספרות, והמכללה למנהל למדתי תקשורת..
בעלת תעודת עיתונאית של "אגודת העיתונאים תל אביב", ו"אגודת העיתונאים הממשלתית".
כתבתי בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים ולתיירות, מקומונים ואתרי אינטרנט.
הגשתי מזה 10 שנים פינה ברדיו קול חי FM93 בנושא תיירות תרבות וארועים מיוחדים.
בהמשך למדתי גם לימודי תעודה רפואה משלימה, איפור מקצועי (כדי שיהיה לי רקע לכתוב בנושאים הללו).
הרצאתי בנושאי תקשורת ועיתונות.
מתנדבת בשעות הפנאי ל"אגודה למען העיוור", ל"נשות הדסה" -סניף נר הלילה ומתנדבת למשמר האזרחי.
אוהבת ים, ספורט, בעלי חיים והום סטיילינג.

המגזין של שרית יוכפז

במגזין זה תוכלו למצוא המלצות למשפחה בנושאים הבאים: אופנה, טיפוח ויופי, אקססוריז, בריאות, צרכנות, חדש על המדף, ספרים, תרבות, הצגות, סרטים, תערוכות, תיירות, טיולים יפים, ספא, מסעדות, ולייף סטייל.
מופעל על ידי Blogger.

ארכיון המגזין

רשומות פופולריות



יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

אופנת קסטרו סתיו חורף 2013-2014 התקיימה תצוגת אופנה מפוארת בתל אביב. מאת:שרית יוכפז

עונת סתיו/חורף 2013/4 החדשה של קו ה-RED מתמסרת באהבה נוסטלגית אל התרבות האלטרנטיבית של תחילת שנות התשעים. מעצבי קסטרו בחרו ליצור פרשנות מחודשת ועדכנית לגראנג' ולאופן שבו סחף הז'אנר את עולם המוזיקה, התרבות, וכמובן - האופנה, עם מחווה לדור ה-Y, ולגיבורי התרבות שעיצבו את התקופה, בראשם קורט קוביין וקורטני לאב.  

כחלק מתהליך גיבוש הקולקציה יצרו מעצבי בית האופנה דמות השראה שהובילה אותם בתהליך העיצוב וזכתה לשם The grunge Fairy - פיית הגראנג' - דמות בדיונית המורכבת מניגודים רבים: רומנטית וגם קשוחה, נשית, עדינה וכובשת אבל גם "Tom boy" פרועה.

דמות הפייה "ריחפה" מעל לוחות ההשראה וסייעה ליצור בקולקציה מנעד רחב של שילובים מנוגדים ומסקרנים: ג'ינסים קרועים מתאחדים עם תחרות עדינות, בדי טול שקופים וקלילים נפגשים עם חומרים כגון עור, צמר ומשבצות, ושילובי הסטיילינג מחברים בין מראה צבאי, גברי וקשוח לבין צלליות נשיות, כגון סילואט המיני בגזרת צינור הדוקה ומחשופי לב. אל כל אלה מתווספות השראות מעולם הפאנק-רוק כגון ניטים ממתכת, בדי רשת, הדפסי חיות ובייחוד הנמר השזור לכל אורך הקולקציה, בתוספת שלל טכניקות כביסה ושטיפה במראה Used מכוסח.




לחשוב מחוץ למשבצת
את מרכז הבמה מקבלת בפתיחת העונה החדשה טקסטורת משבצת הטרטן הסקוטית בגווני שחור ואדום, בשלל ואריאציות חדשות: חולצת שיפון שקופה וקלילה בגזרת אוברסייז מכופתרת עם הדפס משבצות; שמלת משבצות בגזרת מיני הדוקה עם מחשוף לב נשי; חצאית עפרון עם מותן גבוה; טופ משבצות בגזרת מחוך ובשילוב רשת שקופה; ושמלת-מעיל עשויה צמר חורפי באריגת משבצות באדום ושחור. את הקבוצה משלימים גם פריטים כגון שמלה שחורה ונזירית עם חפתים וצווארון לבנים ומעומלנים שנלבשת דווקא עם גרביוני רשת ומגפוני ניטים.

ניגודים משלימים
המפגשים בין קטבים מנוגדים לגמרי עוברים כחוט השני לכל אורך הקולקציה וברבדים עיצוביים שונים: מעיצוב הבגד, דרך עיצוב הטקסטיל וההדפסים, ועד שילובי הסטיילינג
.
כך למשל טקסטורת המשבצות הגראנג'ית מקבלת בהמשך העונה טוויסט רומנטי כשהיא מתמזגת עם הדפסי פרחים בשלל פרשנויות: שמלת מיני סקסית ומחמיאה בעלת קווי קונטור שחורים ובמרכזה בד משבצות אלכסון בשילוב שושנים רומנטיות, טי שירטים דקיקות עם הדפס משבצות טרטן במראה destroyed  שנמסות ונוזלות בערבוביה אל תוך זר פרחים מלבלב, וטי שירט מכוסחת בשטיפת אסיד ובגזרת Crop קצרה עם הדפס הכיתוב NEVERMIND בשילוב פרחים.

שילובי הסטיילינג יוצרים את המראה הסופי, שמפגיש אף הוא בין שלל ניגודים: שמלה עם מחוך תחרה וחצאית קלוש בגוון אפרסק מעודן נלבשת דווקא עם ז'קט ג'ינס בשטיפה מכוסחת ואבזור בטקסטורת נמר, ומבחר פריטים נוספים בקולקציה משלימים את המראה ומאפשרים ליצור אינספור שילובים מנוגדים שהופכים יחד הרמוניים - טי שירט מתחרה עם צווארון פיטר פן בובתי, טי שירטים מודפסות במראה בויפרנד, רחב ונערי, ג'ינס במראה Used קרוע, משופשף ועתיר טלאים, וז'קטים מעור בגזרת פרפקטו-אופנועים קשוחה.מומלץ.

                               צילום:    אבי ולדמן

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה